10 DAGAR

2012-12-11 / 20:59:50
Om tio dagar har vi jullov!! Så sjukt skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag måste göra klart min "summary" om Forrest Gump eftersom vi såg den i skolan på engelskan. Så den ska jag sätta mig och göra nu, för att sen tror jag faktiskt att jag är klar med det mesta! Gud va skönt :)

Idag, efter skolan, så åkte jag till borlänge för att köpa ett par nya svarta byxor men det blev även en ny bh, ääälskar nya kläder! haha, men vem gör inte? Skickade in min novell till min lärare, som var en slags ny version av "törnrosa", fast den var nutid och det handlade om en 13 årig tjej som tog svininfluensa vaccinet och fick narkolepsi och sov i sju år. Lite roligare att skriva om något sånt, än något vanligt och tråkigt.
Men nu måste jag börja med min "summary", hejs ♥

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0