23 DAGAR KVAR....

2012-12-02 / 18:13:23
Snartsnartsnart är det julafton! Helt sjukt vad detta år har gått fort, jag kan inte ens förstå det själv.
Idag så har jag och min familj åkt en bit för att gå på mitt lilla kusinbarns dop, Eskil blev namnet. Jag och hans 2årige storebror Vincent myste hela tiden och han ville gärna hålla på med min mobil, tyckte verkligen att kameran fram på skärmen var intressant att leka med, haha.. Efter vi hade fikat och så där, då åkte vi hem igen och gick på julskyltning. Höll på att frysa ihjäl, 12 minus var det ute när vi gick och jag hade inga långkalsonger, ajabaja. Jag köpte ett par jättemysiga byxor som jag ska sova i och mysa runt i hela dagarna.
Jag lägger upp lite bilder från dopet sen, för det krånglar lite med inladdningen
puss
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0