mellandagarna

2012-12-27 / 17:11:10
Jag hoppas att alla ni har haft en lika bra jul som jag har haft, och fått något som ni önkade från tomten!
Dagen började med att jag gick upp och åt frukost för att sedan byta om till lite träningskläder och går ut på en pw för att möta ebba, vi möttes ungefär halvägs och gick sedan hem till mig. Väl hemma så la vi oss i sängen, kollade på magnus betnér, och åt choklad(pwn känns inte så värd längre). Nu på kvällen när ebba har åkt hem, så händer det inte så mycket för mig. Vi får lite gäster till maten, så jag måste nog fixa iordning mig lite, men annars så är min kväll ganska ointressant.
Och på nyår, vad händer då? Jag kommer nog vara hemma hos ebba, sen får vi se om vi kanske åker till trädgården och firar in 2013 där, hoppas det!
Ha en fin kväll alliphopa♥

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0