död

2013-01-04 / 23:25:15
just det. död. det är precis vad jag är just nu. eller ja, det känns verkligen som det iallafall. Fanny sov, eller sov och sov, hos mig "inatt". vi kollade på harry potter, dansade double dream hands(och double dream feet!!), spelade wii och tecknade. sen helt plötsligt så var klockan tjugo i sex. då la jag mig ner i sängen, och slocknade på en gång.
Klockan ringde vid 9, men kom inte upp förns 10, och då kollade vi klart på alla harry potter filmerna. jag var verkligen hur nära som helst att somna flera gånger, men eftersom jag fått det hemska hotet "om du somnar så kastar jag något hårt på dig", så vågade jag inte riktigt.
Och vid klockan sex fick jag besök, och jag var flera gånger nära på att somna men det vore ju inte speciellt trevligt kanske. Vid halv elva så åkte gästen, och hela jag(och rummet) luktar mysigt.

Imorgon drar jag till stockholm, för att se om jag hittar något fint. Jag borde verkligen sova, men eftersom jag totalvänt på dygnet så får vi se hur det går med det. Klockan sex ska jag upp imorgon.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0