hinduismen-plugg

2013-01-14 / 19:28:21
Idag så har jag varit så himla trött hela dagen, men jag har försökt att hänga med i skolan ändå. Efter skolan så åkte jag, mamma och pappa till kenneth och clarita i smedjebacken för att hämta någon servis, vi blev kvar där i ungefär två timmar. Och så nämnde mamma att vi skulle göra om mitt rum till lite engelsk stil, så visade det sig att hon hade ett skrivbord som jag kunde få kolla på och kanske få lite inspiration. Och jesus, va snyggt det va! Om det hade varit snäppet mörkare hade det varit helt perfekt. Är så glad att jag äntligen har bestämt mig för en stil att ha i mitt rum, så jag inte bara har en massa ikea-möbler för jag vet att jag kommer tröttna på det.
Vi ska ta hem morfars skrivbord, och mamma sa att det ser ut ungefär såhär
Förstår ni hur snyggt det kommer bli med mörka bokhyllor, vita vägger och en gräddvit klädställning?! Och så har vi köpt jättefina ljuslyktor som jag kan ha, och en sängkappa, en kudde och en filt som jag kan ha på sängen. ÅÅÅH, vill att det ska bli klart nu!!

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0