Listor

2013-01-13 / 19:47:08
Fick lite inpiration av fanny och viktorias blogg att skriva lite listor.
Jag är precis som fanny, och älskar att skriva listor. Skriver listor med fina texter, listor med saker jag vill göra i livet, listor med kläder jag vill ha, listor med resor jag vill göra, listor med bloggar, listor med packning, ja ni förstår vad jag menar. Jag älskar verkligen att skriva, skriva med olika handstilar.
Just nu, så sitter jag och börjar planera för mitt rum som vi ska göra om nu. Har bestämt mig för att ha lite engelsk-stil på rummet för jag tycker det är så charmigt, vi har till och med hittat ett gammalt skrivbord som var morfars när han levde, och det ska vi ta hem nu i veckan! Är så himla glad!
Om ungefär en månad och en vecka så åker jag till paris för att hälsa på bästabästa alva, kan inte förstå det!! Det ska bli så himla kul att få träffa henne, sist jag träffade henne var i höstas. Och då när jag åker dit så ska jag ta mycket bilder så jag kan framkalla och hänga upp hemma, och jag ska ha sååå kul!
snartsnartsnart alva

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0