PIZZA-HÄNG

2013-01-17 / 20:27:58
Har precis kommit hem efter att ha varit på församlingsgården sen jag slutade skolan. Först var alla konfirmander där och vi gjorde någon "drama-pjäs" som vi satte ihop på fem minuter, och när dom gick runt fem så beställde alla vi ledare varsin pizza som vi åt där efteråt. Och jesus var mätt jag är, helt sjukt! Men vi hade jättemysigt, och när de flesta gått så var vi bara några kvar som satt och pratade och lyssnade på musik. Tycker verkligen om gemensamheten som finns där i församlingsgården bland alla ledare, så himla mysigt!
Nu ska jag sätta mig med instuderingsfrågorna för religonen, orkar inte just nu egentligen men jag måste kämpa för betygen iår.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0